onsdag 31 oktober 2012

Julabord pou Lillgården





Det som finns ledigt med plats för ca 30 st var den lördagen den 15 dec kl 14:00.

Min tanke var tvagning vid något av våra kallbadhus ( Ribban eller Bjärreds) på förmiddagen.




Och sedan julabor och efteråt när vi är som mest stinna och glosögda kör vi lite glögg och nachspiel på Källvägen 15.



Pris för julbordet 425:- vuxen och från 7-15 år tror jag det var en tia året om jag fattade det hela rätt.





Vi bör nog bestämma oss mkt snart så inte flottet tar slut. Kontakta mig så snart det stekta fläsket är kokt, så bokar jag

3 kommentarer:

  1. Vilka bilder...
    Vi är med, då borde bebisen rimligen ha kommit ut, så inget som stoppar oss från att vräka i oss fläsk och glögg.

    SvaraRadera
  2. Vi har skrivit in det i kalendern!

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha! Bokat! Ska bli gött att tvaga fläsket och smörja kråset i goda vänners lag.

    SvaraRadera